Warchoł, Tomasz2016-07-042016-07-042016Wojciech Walat, Edukacja – Technika – Informatyka nr 1(15)/2016, s. 124-1292080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/1667Artykuł powstał dzięki współpracy z Centrum Innowacji i Transferu Wiedzy Techniczno- -Przyrodniczej Uniwersytetu Rzeszowskiego w Pracowni Technologii Lifelong Learning.W artykule przedstawiono wyniki badań preferencji nauczycieli i studentów w zakresie możliwości rozszerzonej rzeczywistości. Przedstawione zagadnienie ukazuje potrzebę współczesnego społeczeństwa na wdrażanie nowych technologii do procesu dydaktycznego.This article present the results of preferences teacher and students in the selection of possibilities educational augmented reality. Presented problem show that the modern society want to use modern technologies in educational process.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/edukacjarozszerzona rzeczywistośćbadaniamożliwościuczenie siędydaktykaeducationaugmented realityresearchpossibilitieslearndidacticsBadanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badańResearch of possibilities educational augmented reality – research reportarticle10.15584/eti.2016.1.17