Tuczyński, KrystianWalat, Wojciech2019-10-242019-10-242019Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(29)/2019, s. 209–2142080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/5027Treść opracowania w głównej mierze została ukierunkowana na określenie trójskładnikowej koncepcji postawy, której poszczególne komponenty stanowią integralną część życia człowieka. Za pośrednictwem każdego z omówionych w artykule komponentów dokonać można szczegółowej analizy postawy wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia.The content of the publication is mainly aimed at defining a three-component concept of attitude, whose individual components are an integral part of human life. Through each of the components discussed in the article, a detailed analysis of the attitude towards the use of e-learning in the educational process can be made.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/postawakomponenty postawe-learningproces kształceniaattitudecomponents of attitudese-learningeducation processTrójskładnikowa koncepcja postawy człowieka wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształceniaThree-Component Concept of Human attitude Towards the Use of e-Learning in the Education Processarticle10.15584/eti.2019.3.312450-9221