Sztaba, MariaWażna, Elżbieta2024-02-052024-02-052007-06Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 10 (2007), s. 599-6101898-5084https://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/9867Na wstępie przyjęta została teza, iż zarządzanie wiedzą jest warunkiem wzrostu wartości firmy. Następnie omówiono wpływ zarządzania wiedzą i kapitału intelektualnego na organizacje oparte na wiedzy. Szczególną uwagę zwrócono także na cele i założenia zarządzania wiedzą mające wpływ na przewagę konkurencyjną i sukces firmy.Preliminary, the thesis that management of education is a prerequisite for increase in a company’s value was adopted. Next, the influence of knowledge management and intellectual capital on organizations based on knowledge was discussed. Special attention was paid to aims and assumptions of management knowledge which have an effect on competitive advantage and company’s success.polAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Polandhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/Zarządzanie wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmyManagement of Knowledge as a Prerequisite for Increase in a Company’s Valuearticle