Ciesielka, MartaŻurek, Zbigniew2018-10-232018-10-232018Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(24)/2018, s. 149–1542080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/4014Praca zrealizowana w ramach badań statutowych nr 11.11.110.299.W opracowaniu zaprezentowano zastosowanie metody wideodydaktyki w nauczaniu spajania materiałów na studiach technicznych. Omówiono strukturę metody i kolejne etapy jej realizacji. Ponadto w artykule zamieszono opinie studentów dotyczące realizowanego projektu oraz liczne uwagi metodyczne.The paper presents the application of the videodidactics method in the teaching of welding in technical studies. The structure of the method and following stages of its implementation are presented. Furthermore, the students’ opinions about the project and the methodological remarks were discussed.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/wideodydaktykametody nauczaniadydaktyka szkoły wyższejfilmspajanie materiałówvideodidacticsteaching methodsuniversity didacticsmovieweldingNauczanie spajania materiałów z zastosowaniem wideodydaktykiWelding Teaching with Using Videodidacticsarticle10.15584/eti.2018.2.192450-9221