Furmanek, Waldemar2017-02-132017-02-132016Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(18)/2016, s. 21–282080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2313W opracowaniu wskazałem na ogólne kierunki myślenia w zakresie metodologii badań złożonej problematyki pogranicza i wzajemnych relacji techniki, edukacji i informatyki. Dookreślenie obiektu badań wymaga poza tym zajęcia stanowiska co do założeń epistemologicznych. To jednak wymaga oddzielnego opracowania.The study pointed to the broad lines of thinking in the field of research methodology the complex issues of border and interaction techniques, education and science. Specification of the research object requires besides taking a position as to the epistemological assumptions. This, however, requires a separate study.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/metodologia badań naukowychedukacja – technika – informatykamethodology of scientific researcheducation – technology – computer scienceMetodologiczne trudności badań z pogranicza edukacji, techniki i informatykiMethodological difficulties studies border issues of education, technology and computer sciencearticle10.15584/eti.2016.4.1