Gierula, Justyna2019-03-072019-03-072018Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(26)/2018, s. 546–5512080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/4428Artykuł powstał pod kierunkiem opiekuna Koła Naukowego „Edukacja bez granic”, dr. hab. prof. UR Wojciecha Walata.W niniejszym artykule poruszona została kwestia dotycząca uwarunkowań losów zawodowych nauczycieli szkoły podstawowej w ujęciu pamiętnikarskim oraz podana została propozycja dotycząca metodologii prowadzenia badań związanych z wyżej wymienioną kwestią.This article discusses the issue of determinants of professional fate of primary school teachers in a diary approach and a proposal was made regarding the methodology of conducting research related to the above-mentioned issue.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/nauczyciellosy zawodoweszkoła podstawowateacherfate of professionalprimary schoolUwarunkowania losów zawodowych nauczycieli szkoły podstawowej w ujęciu pamiętnikarskim – propozycja metodologii badańConditioning the Fate of Professional Primary School Teachers from the Diary Perspective – Proposal of Research Methodologyarticle10.15584/eti.2018.4.792450-9221