Warchoł, Tomasz2018-03-282018-03-282017Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(22)/2017, s. 347–3522080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3486Artykuł powstał dzięki współpracy z Centrum Innowacji i Transferu Wiedzy Techniczno- Przyrodniczej Uniwersytetu Rzeszowskiego w Pracowni Lifelong Learning.W artykule przedstawiono wyniki badań skuteczności oprogramowania wykorzystującego rozszerzoną rzeczywistość, które prowadzone były w ramach warsztatów interaktywnych. Analizowane zagadnienia pokazuję wartość, jaką stanowi wykorzystywanie nowoczesnych technologii w edukacji.Article presents the results of software testing using extended reality, which were conducted in interactive workshops. The analyzed issues show the value of using modern technologies in education.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/edukacjarozszerzona rzeczywistośćbadaniauczenie sięwarsztaty interaktywneeducationaugmented realityresearchlearninteractive workshopsSkuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badańEffectiveness of Software for Teaching Chemistry with AR Technology – Study Reportarticle10.15584/eti.2017.4.472450-9221