Nowak, Janusz2016-11-092016-11-092016Wojciech Walat, Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(17)/2016, s. 178–1832080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2041W artykule przybliżone zostały zasady działania, podstawowe funkcje i możliwości interaktywnego programu GeoGebra, który wspomaga nauczanie matematyki. Program ten doskonale nadaje się dla uczniów i nauczycieli, którzy chcą uatrakcyjnić prowadzone przez siebie zajęcia. Działanie i możliwości aplikacji zostały poparte rozwiązaniami kilku przykładów (z różnych poziomów kształcenia) wraz z odpowiednim komentarzem.The article outlines the operating principles, the basic functions and the possibilities of interactive GeoGebra program, which supports the teaching of mathematics. This program is ideal for students and teachers who want to enhance their lessons. The operation and application possibilities are supported by the solutions of some tasks (from different levels of education) along with appropriate commentary.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/uczeńproces kształcenianauczycieledukacja matematycznaGeoGebrastudentlearning processteachermathematical educationPrzykłady zastosowań programu GeoGebra w edukacji matematycznejExamples of GeoGebra applications in mathematical educationarticle10.15584/eti.2016.3.27