Kuźmińska-Sołśnia, Beata2017-06-072017-06-072017Dydaktyka Informatyki T. 12 (2017), s. 117–1232083-3156http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2498Niniejszy artykuł zwraca uwagę na rosnącą popularność urządzeń mobilnych oraz wyzwania w zakresie ich włączenia w system edukacji. Teoretyczne rozważania poparto wynikami badań ankietowych przeprowadzonych wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych na terenie Radomia.This article draws attention to the growing popularity of mobile devices and the challenges in terms of their inclusion in the education system. Theoretical considerations supported by the results of surveys conducted among high school students in Radom.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/edukacjaurządzenia mobilnepersonalizacja nauczaniaeducationmobile devicespersonalization of teachingTechnologie mobilne w edukacji szkolnejMobile technologies in school educationarticle10.15584/di.2017.12.132543-9847