Walat, Wojciech2016-10-252016-10-252016Wojciech Walat, Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(16)/2016, s. 34–402080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/1971Przedstawiona w artykule ewolucja teorii podręczników szkolnych – zarówno w aspekcie historycznym, jak i współczesnym – dowodzi, że Polscy badacze tej problematyki mieli i w dalszym ciągu mają ogromny wkład w jej rozwój nie tylko w wymiarze krajowym, ale i zagranicznym.Presented in the article evolution theory textbooks – both interms of historical and contemporary – proves that Polish researchers of the problem they had, and still have, a huge contribution to its development not only in domestic but also foreign.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/edukacjamateriały dydaktycznepodręcznik szkolnyeducationteaching materialsschool textbookPolski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktycePolish contribution to the theory of textbook – the memory of PhD Antoni Zając – enthusiast use of modern means in educationarticle10.15584/eti.2016.2.3