Kęsy, Marek2017-06-072017-06-072017Dydaktyka Informatyki T. 12 (2017), s. 124–1312083-3156http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2499Potencjał edukacyjny technologii poszerzonej rzeczywistości wynika z jej możliwości prezentacyjnych. Zastosowanie poszerzonej rzeczywistości może stanowić efektywny środek dydaktyczny, który uzupełni lub w pewnym zakresie zastąpi wykorzystywaną bazę dydaktyczną nowoczesnych szkół i uczelni wyższych.An educational potential of augmented reality results from its visualization abilities. The augmented reality application can be effective mean of teaching. The augmented reality technology can add up to or, in some extent, even replace the didactic assets at modern schools and universities.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/technologiaposzerzona rzeczywistośćedukacjatechnologyaugmented realityeducationPoszerzona rzeczywistość w edukacjiThe augmented reality in educationarticle10.15584/di.2017.12.142543-9847