Kosicka, Ewelina2018-11-152018-11-152018Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(25)/2018, s. 293–2972080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/4123W artykule przedstawiono charakterystykę metod tradycyjnego nauczania z wykorzystaniem e-learningu oraz blended learningu. Zaprezentowano ideę pigułek wiedzy oraz zaprezentowano przykład autorskiej aplikacji bazującej na pigułkach wiedzy przeznaczonych dla operatorów etykieciarki.This article presents characteristic of learning methods (traditionaly, with e-learning and blended learning). The idea of knowledge pills and an example of an original application based on knowledge pills dedicated to labeler operators were presented.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/blended learningszkolenia operatorówpigułki wiedzyblended learningoperator trainingknowledge pillsRealizacja idei blended learning w szkoleniu operatorów maszyn przemysłowychExecution of an Idea of Blended Learning in Training Machine Operatorsarticle10.15584/eti.2018.3.422450-9221