Tuczyński, Krystian2016-07-012016-07-012016Wojciech Walat, Edukacja – Technika – Informatyka nr 1(15)/2016, s. 44-502080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/1656Artykuł powstał dzięki współpracy z Centrum Innowacji i Transferu Wiedzy Techniczno- -Przyrodniczej Uniwersytetu Rzeszowskiego w Pracowni Technologii Lifelong LearningW artykule przedstawiono wyniki badań z zakresu efektywności wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą, które zrealizowane zostały w ramach pracy magisterskiej. Głównym celem badawczym było określenie zmian, jakie zachodzą pod wpływem wykorzystywania dzienników elektronicznych w szkolnictwie.The article presents results of research on the effectiveness of the use of an electronic system of school management that were implemented as part of thesis. The main objective of the research was to determine the changes occurring under the influence of the use of electronic class register in education.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/technologie informacyjnedziennik elektronicznybadania pedagogicznezarządzanie szkołąinformation technologyelectronic diarypedagogical researchschool managementEfektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badańThe effectiveness of the use of electronic school management – research reportarticle10.15584/eti.2016.1.6