Prauzner, Tomasz2016-10-262016-10-262016Wojciech Walat, Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(16)/2016, s. 190–1962080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/1996W artykule przedstawione zostaną wyniki badań EEG dotyczące efektywności dydaktycznej w kształceniu technicznym. Badania przeprowadzono w Laboratorium Badań Eksperymentalnych Biofeedback funkcjonującym na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.The article presents the results of EEG studies on the effectiveness of teaching in technical education. The study was conducted in the Laboratory of Experimental Biofeedback functioning at the Academy. Jan Dlugosz in Czestochowa.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/technologia informacyjnasymulacja komputerowaneurodydaktykadydaktykaITcomputer simulationneurodidacticsdidacticsNeurodydaktyczne implikacje dla organizacji procesu kształcenia technicznegoNeurodidactics implications for the organization of the technical educationarticle10.15584/eti.2016.2.25