Hallada, Marek2019-10-112019-10-112019Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(28)/2019, s. 270–2762080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/4968W opracowaniu wykorzystano pracę licencjacką: E. Paterek, „Reklama jako środek manipulacji i perswazji oraz jej możliwe oddziaływanie na młodzież (na przykładzie magazynu „JOY” w roku 2015)”, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Rzeszów 2016. Promotor: dr Marek Hallada.W artykule została przedstawiona analiza wykorzystania manipulacji i perswazji na stronach wybranego czasopisma młodzieżowego.The article presents the use of persuasion and manipulation in advertising on the pages of the youth magazine.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/perswazja manipulacjamłodzieżczasopismopersuasionmanipulationyouthjournalManipulacja i perswazja w reklamie na stronach czasopism młodzieżowychManipulation and Persuasion in Advertising on the Pages of Youth Magazinesarticle10.15584/eti.2019.2.402450-9221