Bałażak, Marta2017-06-082017-06-082017Dydaktyka Informatyki T. 12 (2017), s. 187–1932083-3156http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2507Artykuł dotyczy kompetencji w pracy nauczyciela. Opisane są one w odniesieniu do kultury organizacyjnej. Wśród kompetencji występują informatyczne. Przedstawiono wzajemne relacje między kompetencjami. Poziom kultury organizacyjnej i zakres posiadanych kompetencji przedstawia stosunek nauczyciela do pracy własnej.This article infuses the remit in the teacher’s work. They are described in reference to organizational culture. Amongst the types of remit occur computing remit. There are depicted mutual relations between computers. The level of organizational culture as well as the scope of possessed remit represent teacher’s attitude towards his job.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/nauczycielkompetencje nauczycielskieinformatykakompetencje informatycznepostawa wobec pracyumiejętności informatyczneteachercomputingIT remitteacher’s work valueattitude towards workIT skillsStosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych)Teacher’s attitude towards his job on the grounds of his remitarticle10.15584/di.2017.12.222543-9847