Kosicka, EwelinaLis, Renata2017-09-052017-09-052017Edukacja – Technika – Informatyka nr 1(19)/2017, s. 101–1052080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2949W artykule przedstawiono wyniki badań dotyczących sposobów pozyskiwania wiedzy wymaganej na zajęciach dydaktycznych wśród studentów Politechniki Lubelskiej kierunku mechanika i budowa maszyn. Uzyskane wyniki pozwalają również na identyfikację rodzaju materiałów edukacyjnych, z jakich najczęściej korzystają studenci, jak i źródeł edukacyjnych zawierających błędy merytoryczne.The article presents the results of research on ways of gaining knowledge required during classes, among Mechanical Engineering students at Lublin University of Technology. Obtained results will allow an identification of the type of educational resources most often used by students, as well as identification of the sources containing content-related mistakes.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/pozyskiwanie wiedzymateriały edukacyjneacquisition of knowledgeeducational materialsSposoby pozyskiwania i przyswajania materiałów edukacyjnych przez studentów kierunku mechanika i budowa maszynWays of Obtaining and Studying Educational Resources by Mechanical Engineering Studentsarticle10.15584/eti.2017.1.122450-9221