Klisowska, MałgorzataTopolewicz, Stanisław2015-01-082015-01-082014-09M.Klisowska, S.Topolewicz, Otwarte środowisko aplikacji matematycznych SAGE w (samo)kształceniu fizyczno – informatycznym, [w:] Człowiek – Media – Edukacja. Red. nauk. J. Morbitzer, E. Musiał, KTiME UP Kraków 2014, s. 183-194.978-83-7271-892-1http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/798Odpowiednio wybrane aplikacje – z dominantą na działanie w przestrzeni treści merytorycznych z fizyki lub innych nauk przyrodniczych mogą przyczynić się zmian w sposobach wykorzystania TiK w kształceniu. Jako przykład zaprezentowano SAGE: bezpłatne otwartoźródlowe oprogramowanie matematyczne, które może być wykorzystywane nie tylko w celach naukowo-badawczych, ale i w kształceniu.polUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/TI - matematyka - stosowanie - fizykaprogramy otwartoźródłoweprezentacje multimedialneOtwarte środowisko aplikacji matematycznych SAGE w (samo)kształceniu fizyczno – informatycznymbookPart