Myśliwiec, Katarzyna2017-10-242017-10-242017Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(20)/2017, s. 51–552080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3064W niniejszym artykule podjęto problematykę programowania w edukacji formalnej i nieformalnej, ze szczególnym uwzględnieniem wczesnej edukacji dziecka. Analizie poddano założenia podstawy programowej wchodzącej w życie we wrześniu 2017 r. w świetle dostępnych raportów i zagranicznych praktyk.The article presents the issue of programming in formal and informal education in early childhood education. In this paper program basis from September 2017 in the light of available reports and foreign practices was analyzed.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/wczesna edukacja dzieckaprogramowanieearly childhood educationprogrammingProgramowanie we wczesnej edukacji dzieckaProgramming in Early Childhood Educationarticle10.15584/eti.2017.2.62450-9221