Skrzypek, Elżbieta2016-05-052016-05-052015Michał Gabriel Woźniak, Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 44(4) cz.2/2015, s. 239-2511898-5084http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/1565W artykule przedstawiono istotę i miejsce e-learningu w organizacji, pokazano obszary e-learningu, omówiono jego formy, wskazano wady i zalety zdalnego nauczania, porównano szkolenia tradycyjne i elektroniczne. Wskazano miejsce e-learningu w procesie zarządzania wiedzą. Celem artykułu jest wskazanie rosnącej roli rozwiązań e-learningowych we współczesnych organizacjach. Przeprowadzone w artykule analizy mają charakter teoretyczny i bazują na dorobku literatury naukowej.The article discusses the nature and role of e-learning in the organization, presenting the areas of e-learning, its forms, the advantages and disadvantages of distance learning, traditional vs electronic education, the place of e-learning in the process of knowledge management in organizations. The purpose of this article to highlight the growing role of e-learning in contemporary organizations. Analysis carried out in the article is theoretical in nature and is based on the achievements of the scientific publications.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/e-learningwiedzazarządzanie wiedząrynek ITtechnologie informacyjneknowledgeknowledge managementIT marketinformation technologyMiejsce e-learningu w zarządzaniu wiedząarticle10.15584/nsawg.2015.4.2.21