Czerski, Wojciech2016-11-142016-11-142016Wojciech Walat, Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(17)/2016, s. 233–2382080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2049W niniejszym artykule poruszona została tematyka znajomości tablic interaktywnych przez doradców metodycznych. Na wstępie opisane zostało, kim są doradcy i jaką rolę pełnią w systemie edukacji w świetle obowiązujących przepisów. Zaprezentowane w drugiej części wyniki badań pokazują, że doradcy metodyczni mają dużą wiedzę na temat tablic interaktywnych. Wiedzą oni, gdzie i w jaki sposób mogą one być wykorzystane, co daje im możliwość pomagać zarówno młodym, jak i bardziej doświadczonym nauczycielom.In this article the Author raised the subject knowledge of methodological advisors about interactive whiteboards. At the introduction describes who are methodological advisors and what role they play in the education system under the relevant legislation. Presented in the second part results of the test show that the methodological advisors are high knowledge about interactive whiteboards. They know where and how they can be used, which gives them the opportunity to help both young and more experienced teachers.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/wiedzadoradcy metodycznitechnologie informacyjno-komunikacyjnetablica interaktywnaknowledgemethodological advisorsICTinteractive whiteboardWiedza doradców metodycznych na temat tablic interaktywnychMethodological advisors knowledge about interactive whiteboardsarticle10.15584/eti.2016.3.35