Sudyn, Yuliya2016-07-252016-07-252015Eliza Frejtag-Mika, Przedsiębiorstwo i region z. 7/2015, s. 105–1122080-458Xhttp://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/1756Głównym celem artykułu jest zaprezentowanie innowacyjnych metod oceny wartości firmy wobec rosnącej konkurencyjności przedsiębiorstwa. Wśród naukowców nie ma jednoznacznej opinii dotyczącej wyboru najlepszej z nich. Realizacja tego celu wymagała podziału artykułu na kilka części. Wyjaśniono pojęcie „wartość firmy” oraz zaprezentowano elementy ją tworzące. Szczególną uwagę poświęcono przedstawieniu metod wyceny przedsiębiorstwa, uwzględniając ich zalety i wady oraz możliwość zastosowania praktycznego.engUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/konkurencyjnośćwycena firmywartość firmyzarządzanie strategiczneInnovative methods of evaluating goodwill in increasing the competitiveness of the companyarticle10.15584/pir.2015.7.11