Ciesielka, Marta2017-02-142017-02-142016Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(18)/2016, s. 136–1422080-90692450-9221http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2328W artykule zaprezentowano zastosowanie map myśli w nauczaniu zajęć technicznych w szkole podstawowej i gimnazjum. Przedstawiono szczegółową analizę prac uczniów, jak również wyniki badań ankietowych prezentujących opinie uczniów dotyczące niniejszej metody.The article presents the application of mind mapping in technical education in primary and secondary schools. A detailed description of the analysis of student work as well as the results of the survey presenting the students' opinions about this method are described in this work.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/mapy myślimetody nauczaniaedukacja technicznametody aktywnemind mappingteaching methodstechnical educationactive methodsMapy myśli w nauczaniu techniki – analiza prac i opinii uczniówMind mapping in technical education – analysis of the work and opinion of studentsarticle10.15584/eti.2016.4.16