Musiał, Emilia2017-11-132017-11-132017Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(21)/2017, s. 198–2042080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3141Dziś szkoła jako najważniejsze miejsce w społeczeństwie musi wybrać drogę w kierunku nowej kultury kształcenia. Dlatego warto zadać sobie pytanie, w jaki sposób „obudzić” w uczniach chęć do nauki, ale także „obudzić” dla przyszłości nauczyciela, który winien uczyć tak, aby nie przeszkadzać dziecku w odkrywaniu świata i nie zabijać jego naturalnej ciekawości, ale ją stymulować, podtrzymywać i dostarczać nowych bodźców.Today the school as the most important place in society must choose the path towards a new culture of education. Therefore, it is important to question how to „wake up” in the students the desire to learn, but also to „wake up” for the future of the teacher who must teach so as not to disturb the child to discover the world and not to kill his natural curiosity, but it stimulate, sustain and deliver new motivators.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/budząca się szkołabudzący się nauczycielkultura uczenia siękultura kształceniaturkusowa organizacjawaking up schoolwaking up teacherlearning cultureeducation cultureturquoise organizationNauczyciel w „budzącej się szkole”Teacher in „Waking up School”article10.15584/eti.2017.3.282450-9221