Babiarz, MirosławGarbuzik, Paweł2018-03-272018-03-272017Edukacja – Technika – Informatyka nr 4(22)/2017, s. 160–1652080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3459Poniższy tekst ukazuje, czym jest edukacja ekologiczna, jak jej priorytety zostały sformułowane w Narodowej Strategii Edukacji Ekologicznej. Ponadto przedstawia płaszczyzny, na których odbywa się przyswajanie wiedzy z tego zakresu. Następnie omówiony został raport z badania stanu wprowadzania treści edukacyjnych w programach kształcenia na wszystkich etapach edukacji formalnej.The following text shows what environmental education is, as its priorities have been formulated in the National Strategy for Environmental Education. In addition, it shows the areas in which knowledge is acquired in this field. Next, a study report on the state of educational content introduction in education programs at all stages of formal education was discussed.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/edukacja ekologicznaNarodowa Strategia Edukacji Ekologicznejedukacja ekologiczna w edukacji formalnejecological educationNational Strategy of Ecological Educationecological education in formal educationEdukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieżyEnvironmental Education as a Priority in Teaching Children and Young Peoplearticle10.15584/eti.2017.4.212450-9221