Piecuch, Aleksander2023-02-032023-02-032022-12Dydaktyka Informatyki T. 17 (2022), s. 49–59978-83-8277-031-52083-3156https://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/8538W artykule podjęto próbę analizy wpływu nauczania zdalnego na młodzież uczącą się i studiującą. W obszarze zainteresowań znalazły się komunikacja uczeń/student − nauczyciel/nauczyciel akademicki, kwestie związane z metodyką i organizacją nauczania, technicznymi aspektami kształcenia online oraz psychologicznymi następstwami wprowadzonych obostrzeń sanitarnych.The article attempts to analyze the impact of distance learning to young people who learning and studying. The area of interest embrace a communication between student and teacher, issues related to the methodology and organization of teaching, technical aspects of online education and psychological consequences of the introduced sanitary restrictions.polAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Polandhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/komunikacjakonstruktywizmnauczanie zdalnemedia cyfrowekompe-tencje multimedialneczłowiekcommunicationconstructivismdistance learningdigital mediamultimedia competenceshumanMetodyczne i społeczne aspekty nauczania zdalnegoMethodical and social aspects of distance learningarticle10.15584/di.2022.17.52543-9847