Polak, Przemysław2016-05-042016-05-042015Michał Gabriel Woźniak, Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy z. 44(4) cz.2/2015, s. 107-1161898-5084http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/1554Popularność serwisów społecznościowych powoduje, że w wielu przypadkach przejmują one funkcje informacyjne tradycyjnych serwisów internetowych organizacji. Artykuł przedstawia wyniki badań ankietowych użytkowników takiego serwisu. Badania te pokazują, w jakim stopniu użytkownicy akceptują możliwość zastąpienia tradycyjnych stron internetowych przez serwisy społecznościowe.The popularity of social networking services, in many cases, results in them taking over the informational functions of organization websites. The article presents the results of the survey of such service users. The study shows the extent to which users accept the possibility of replacing traditional websites with social networking sites.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/społeczeństwo informacyjneserwisy społecznościoweblogikomunikacja wewnątrzorganizacyjnaWeb 2.0information societysocial networking servicesblogsintra-organizational communicationSerwisy społecznościowe w roli tradycyjnego serwisu internetowego organizacji – badanie opinii użytkownikówarticle10.15584/nsawg.2015.4.2.10