Samujło, Bronisław AndrzejSamujło, Małgorzata Agnieszka2019-08-092019-08-092019Edukacja – Technika – Informatyka nr 1(27)/2019, s. 23–282080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/4801Dobre zarządzanie czasem jest szczególnie ważne w pracy szkoły. W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania czasu w kontekście profesjonalizmu nauczycieli oraz badania nad subiektywną percepcją zarządzania czasem w powiązaniu z efektywnością działań i kompetencjami zawodowymi potrzebnymi w zmieniającej się rzeczywistości.Good time management is especially important at school work. The article presents the possibilities of using time in the context of teachers' professionalism and research on the subjective perception of time management in connection with the effectiveness of activities and professional competences needed in the changing reality.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/nauczycielprofesjonalizmzarządzanie czasemteacherprofessionalismtime managementZarządzanie czasem a wymiary profesjonalizmu nauczycielaTime Management and the Dimensions of Teachers’ Professionalismarticle10.15584/eti.2019.1.22450-9221