Musiał, Emilia2019-10-112019-10-112019Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(28)/2019, s. 277–2832080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/4969Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na możliwość wykorzystania technologii mobilnych we współczesnej edukacji. Warto podkreślić, że stosowanie technologii tylko i wyłącznie dla uatrakcyjnienia lekcji mija się z celem. Konieczna jest m.in. znajomość podstawowych teorii, które w sposób zoptymalizowany pozwolą stworzyć cyfrowy warsztat pracy, który będzie wykorzystywany przez nauczyciela w trakcie zajęć z uczniami do osiągania celów stawianych przed nimi.The aim of the study is to draw attention to the possibility of using mobile technologies in modern education. It is worth emphasizing that the using of technology only to make a lesson attractive is pointless. It is necessary to knowledge of basic theories, which in an optimized way will allow to create a digital workroom that will be used by the teacher during classes with students to achieve the goals set before them.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/aplikacje mobilnecyfrowy warsztat pracytechnologie mobilnem-learningcyfrowa taksonomia Bloomamodel SAMRmobile applicationsdigital workroommobile technologiesBloom’s digital taxonomySAMR modelAplikacje mobilne w edukacji – potrzeba czy moda?Mobile Applications in Education – Requirement or Vogue?article10.15584/eti.2019.2.412450-9221