Andrzejewska, Magdalena2017-11-132017-11-132017Edukacja – Technika – Informatyka nr 3(21)/2017, s. 151–1562080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3134W artykule przedstawiono koncepcję realizacji oraz spostrzeżenia związane z przeprowadzeniem eksperymentalnego kursu z przedmiotu podstawy programowania, w którym zastosowano mechanizm grywalizacji. Kurs przeznaczony był dla studentów kierunku informatyka. Opracowano go z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na platformie Moodle.The article presents the concept of implementation and the final observations related to the experimental gamified course for the subject Introduction to programming, that was designed for the computer science students. The course was developed using the tools available on the Moodle platform.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/metody nauczaniagrywalizacjamotywacjapodstawy programowaniateaching methodsgamificationmotivationintroduction to programmingMechanizm grywalizacji w nauczaniu podstaw programowaniaUsing Gamification in Teaching Introductory Programming Coursearticle10.15584/eti.2017.3.212450-9221