Nowak, AlinaMusioł, Marcin2023-11-172023-11-172023-11Dydaktyka Informatyki T. 18 (2023), s. 137-147978-83-8277-133-62083-3156https://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/9428Żadne rozwiązania dydaktyczne nie są uważane jako doskonałe i ostateczne. Także w zakresie edukacji informatycznej w klasach 1–3 poszukiwane są nowe możliwości edukacyjne. Jednym z obszarów tych poszukiwań może być grywalizacja. Doświadczenia Aliny Nowak w pracy pedagogicznej z uczniami klas 1–3 ukazują możliwości stosowania grywalizacji w różnych rodzajach edukacji wczesnoszkolnej, a założenia i realizacja edukacji informatycznej wręcz zachęcają do sięgania po jej rozwiązania.No didactic solution sere considered perfect and final. Also in the field of IT education in grades 1–3 new education a opportunities are sought. One of the areas of this search may be gamification. Alina Nowak 'sex perience in pedagogical work with students of grades 1–3 shows the possibilities of using gamification in various types of early school education, and the assumptions and implementation of IT education even encourage to reach for its solutions.polAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Polandhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/edukacja wczesnoszkolnaedukacja informatycznagrywalizacjaearly school educationIT educationgamificationGrywalizacja w edukacji informatycznej w klasach 1–3 szkoły podstawowejGamification in it education in grades 13 of the primary schoolarticle10.15584/di.2023.18.112543-9847