Sobol-Kołodziejczyk, PiotrZielinski, Marek2016-12-052016-12-052016Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Rzeszowskiego. Seria Prawnicza. Prawo, t. 18/2016, s. 197–2031643-04841730-3508http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/2177W tekście podjęta została analiza treści zawartych w ostatnim wydaniu podręcznika W. Woltera i M. Lipczyńskiej Logika dla prawników. Podstawowym celem niniejszej pracy jest wykazanie, że z dydaktycznego punktu widzenia omawiana książka nie straciła na aktualności i z tego względu może stanowić cenną pomoc w przyswajaniu podstawowej wiedzy z zakresu logiki.The central aim of this text is analysis the contents included in last edition of Władysław Wolter’s Logic for Lawyers. From dydactic point of view this book is still present and from this reason can be valuable support in the process of logic learning.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/logikadydaktyka logikiWładysław Wolterlogicdydactic of logicKilka uwag polemicznych w sprawie „Logiki dla prawników” Władysława Woltera w trzydziestopięciolecie ostatniego wydania (W. Wolter i M. Lipczyńska, „Elementy logiki. Wykład dla prawników”, wyd. 3, Warszawa–Wrocław, 1980, ss. 280)review10.15584/znurprawo.2016.18.11