Szulżyk-Cieplak, JoannaPuchtel, AleksandraPłecha, Agata2017-10-262017-10-262017Edukacja – Technika – Informatyka nr 2(20)/2017, s. 290–2952080-9069http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/3098W artykule omówiono wiadomości dotyczące reklamy w mediach społecznościowych. Zamieszczono wyniki badań ankietowych, których przedmiotem była ocena wpływu działań reklamowych prowadzonych w social media na decyzje zakupowe respondentów.The article discusses advertising on social media. The author carried out a survey assessing impact of social media advertising on the consumer preferences.polUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/media społecznościowereklama internetowasocial mediaonline advertisingMedia społecznościowe jako narzędzia reklamy internetowejSocial Media as an On-line Advertising Toolarticle10.15584/eti.2017.2.382450-9221