Kuca, Paweł2021-01-292021-01-292013P. Kuca, Nowe media jako narzędzia polityki komunikacyjnej w samorządzie terytorialnym. Doświadczenia podkarpackie [w:] W. Furman, P. Kuca (red.) Lokalne komunikowanie polityczne, Rzeszów 2013.978-83-7338-955-7http://repozytorium.ur.edu.pl/handle/item/5968Celem tekstu jest analiza wykorzystania nowych mediów do działań komunikacyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego w województwie podkarpackim. Analiza dotyczy zarówno gmin, powiatów ziemskich jak i sejmiku województwa podkarpackiego. Oparta jest na wynikach różnych badań, a także działań prowadzonych w samorządzie w odniesieniu do polityki komunikacyjnej. Na bazie prowadzonej analizy można wysnuć wniosek, że mieszkańcy samorządów są zainteresowani działaniami komunikacyjnymi z zastosowaniem nowych mediów. Samorządy terytorialne z woj. podkarpackiego stosują jednak w tym obszarze dosyć zachowawczą politykę. Wykorzystują, w dużej części, w działaniach komunikacyjnych podstawowe narzędzia takie jak Biuletyn Informacji Publicznej, czy strony internetowe samorządów.polAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/nowe mediasamorząd terytorialnyNowe media jako narzędzia polityki komunikacyjnej w samorządzie terytorialnym. Doświadczenia podkarpackiearticle