Przeglądanie według Temat "youthquake"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Metafora „cybergrzechu” jako inspiracja do refleksji nad pokusami Sieci(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Siwicki, Marek; Galanciak, SylwiaCyfrowa rzeczywistość musi mieć realne odbicie w działalności wychowawczej i kształcącej, zaś nauczyciel powinien stać się aktywnym uczestnikiem procesu dostrzegania, nazywania i definiowania nowych zjawisk towarzyszących dzisiejszej edukacji. Świadomość konsekwencji, jakie może nieść ze sobą nadmierne zanurzenie dziecka w cyberprzestrzeni, jest niezwykle ważnym elementem intelektualnego wyposażenia przyszłych wychowawczyń najmłodszych. Artykuł odpowiada m.in. na pytanie: Jak problem ten widzą studentki pedagogiki oraz jak przyszłe wychowawczynie interpretują i definiują „cybergrzechy”?