Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "visual identity"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Identyfikacja wizualna w systemie politycznego zintegrowanego komunikowania marketingowego – wybrane aspekty
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2013) Gawroński, Sławomir
    Integrated Marketing Communication (IMC) is a concept well known since the 1990s. It was elaborated for business branding and economic marketing actions. Its efficiency in business causes a growing interest in diverse forms of sector marketing – also political marketing. It is assumed that one aspect combining tools-like elements of IMC is Public Relations. However, an equally important factor, being a binder of all marketing communication tools of visual character is the building and implementing of visual identification systems. In this article chosen aspects of role that visual identity plays in marketing communication applied in political marketing are shown.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość