Przeglądanie według Temat "studenci pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej"
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Wybrane aspekty teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera w opiniach studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2024-12) Tłuczek-Tadla, EwaTekst koncentruje się wokół wybranych rodzajów inteligencji z teorii Howarda Gardnera, a zwłaszcza interpersonalnej, intrapersonalnej, egzystencjalnej i moralno-etycznej. Po krótkich rozważaniach teoretycznych i metodologicznych dotyczących badanej problematyki przedstawione zostaną zgromadzone wyniki badań własnych dotyczące zarówno wiedzy badanych na temat tej teorii, jak i chęci rozwijania przez nich wymienionych wcześniej rodzajów inteligencji w pracy z dziećmi w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej. Zaprezentowane opinie respondentek odniesione zostaną pokrótce do problematyki rozwoju społecznego i moralnego dzieci we wczesnej edukacji. Na zakończenie wyciągnięte zostaną wnioski z badań własnych i skonstruowane rekomendacje pedagogiczne dla nauczycieli wczesnej edukacji.