Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "speech development"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Poziom rozwoju umiejętności artykulacyjnych współczesnych trzylatków a dotychczasowy stan badań
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Pelc, Milena
    W artykule przedstawiono wyniki badań nad artykulacją współczesnych trzylatków i porównano je z dotychczasowymi ustaleniami badaczy dotyczącymi poziomu rozwoju mowy dzieci. Skupiono się nie tylko na inwentarzu realizowanych głosek i częstych w tym wieku substytucjach, lecz także dokonano przeglądu zniekształceń struktury wyrazów oraz zaobserwowanych u badanych dzieci deformacji. Przedstawiono też wyniki obserwacji uwarunkowań prawidłowego rozwoju mowy (słuch fonematyczny i sprawność aparatu artykulacyjnego) i przeanalizowano ich związek z kształtowaniem się mowy dziecka.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość