Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "situational aspects"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Kurz zur Pragmatik von Werbeslogans
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Jílková, Hana
    The paper deals with the question of the pragmatic level of advertising slogans. It focuses on the characteristics of basic acts, tactics and strategies of communication. Individual speech tactics and strategies are demonstrated with regard to printed German and Czech advertisement. Single forms of actions as assertion, presentation, question and suggestion are described more closely. Basic situational aspects of advertising slogans are mentioned and further described as monologic or dialogic.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość