Przeglądanie według Temat "projekt edukacyjny"
Aktualnie wyświetlane 1 - 3 z 3
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Poezja fizycznej rzeczywistości. Projekt edukacyjny GosFiz(Uniwersytet Rzeszowski, 2008-03) Klisowska, MałgorzataProjekt "GosFiz" realizowany był przez ponad 10 lat (http:/gosfiz.w.interia.pl). Kolejnym cyklom towarzyszyły konkursy, mające na celu zachęcenie uczniów (bez względu na zainteresowania) do eksperymentowania fizycznego. Zwieńczeniem dziesięciu lat nieprzerwanej działalności była konferencja metodyczno-dydaktyczna (X-2008: http://if.univ.rzeszow.pl/~goskli/fck/ ) oraz wystawa nagrodzonych prac uczniowskich (sfinansowana ze środków UM Rzeszów, uzyskanych w ramach konkursu). Prace uczniowskie - od X 2008 - prezentowane były w holu przy głównej auli dawnego budynku WMP (do VI 2012).Pozycja Wykorzystanie technologii informacyjnej w projekcie edukacyjnym dotyczącym „dopalaczy”(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016) Pejś, AgataSzkoła, jako instytucja edukacyjno-wychowawcza, stoi przed niełatwym zadaniem, jeżeli chodzi o działania profilaktyczne w dziedzinie dopalaczy. Zaangażowanie uczniów do realizacji projektów edukacyjnych wzmacnia jego przekaz i pozwala na rozwój kreatywności młodych ludzi w szkole gimnazjalnej. Wykorzystywanie komputerów w edukacji nie ogranicza się w dzisiejszych czasach do lekcji informatyki, ich zastosowanie przydaje się do realizacji różnych projektów, jak i pozwala na zintegrowaną naukę. Projekty z zastosowaniem nowej technologii i technologii informacyjnej są bardziej atrakcyjne dla uczniów, co zachęca ich do podjęcia działania.Pozycja Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy. Raport z projektu(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Kandzia, JoannaArtykuł jest raportem z przeprowadzonego przez autorkę projektu współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ze środków europejskich WND-POWR.03.01.00-00-U055/17-01 pt. „Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy”. Był on dedykowany uczniom klas VIII szkoły podstawowej w Warszawie. Głównym jego celem było podniesienie/rozwój kompetencji ogólnorozwojowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w ścisłej korelacji z technologiami informacyjnymi, związanych z poprawnym argumentowaniem, krytycznym i samodzielnym myśleniem, logiką i heurystyką. Przedstawiono krótką charakterystykę projektu oraz analizę przyrostu wiedzy uczniów w zakresie fizyki, informatyki i matematyki.