Przeglądanie według Temat "podstawy programowania"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Mechanizm grywalizacji w nauczaniu podstaw programowania(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Andrzejewska, MagdalenaW artykule przedstawiono koncepcję realizacji oraz spostrzeżenia związane z przeprowadzeniem eksperymentalnego kursu z przedmiotu podstawy programowania, w którym zastosowano mechanizm grywalizacji. Kurs przeznaczony był dla studentów kierunku informatyka. Opracowano go z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na platformie Moodle.Pozycja Przyczyny niepowodzeń edukacyjnych studentów informatyki na wstępnych kursach programowania(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Andrzejewska, MagdalenaNauczanie i uczenie się programowania to trudny proces, a wskaźniki niepowodzeń edukacyjnych na kursach z podstaw programowania są wysokie. W artykule zaprezentowano wyniki sondażu przeprowadzonego wśród studentów I roku informatyki, którego celem było poznanie opinii respondentów na temat czynników wpływających na te niepowodzenia. Uzyskane wyniki wskazują, że decydujące znaczenie ma motywacja studentów oraz trudności związane z nabywaniem umiejętności programistycznych.