Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "personalization of the teaching process"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Wpływ sztucznej inteligencji na edukację muzyczną: ewolucja czy regresja?
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2024-12) Szajner, Agnieszka
    Wprowadzenie sztucznej inteligencji (AI) do edukacji muzycznej wywołuje dyskusje na temat jej wpływu na tradycyjne metody nauczania. Praca analizuje potencjał technologii AI w transformacji nauczania i tworzenia muzyki, jednocześnie zwracając uwagę na ryzyko związane z zanikiem kluczowych umiejętności muzycznych. Omówiono zastosowanie AI w personalizacji procesu nauczania, dostarczaniu interaktywnych narzędzi edukacyjnych oraz demokratyzacji dostępu do edukacji muzycznej. Przedstawiono również wyzwania etyczne i społeczne związane z wdrażaniem AI, takie jak ochrona różnorodności kulturowej i zapewnienie równego dostępu do technologii. Konkluzja podkreśla znaczenie zrównoważonego podejścia do integracji AI w edukacji muzycznej, łączącego innowacyjność z ochroną tradycyjnych wartości muzycznych. Kluczowe będzie tworzenie odpowiednich polityk i regulacji, które zapewnią etyczne i sprawiedliwe wykorzystanie AI. Edukacja muzyczna przyszłości powinna korzystać z technologii AI, nie zapominając o istotnych elementach ludzkiej kreatywności i wyrazu artystycznego.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość