Przeglądanie według Temat "organisation"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Model kształcenia na odległość na przykładzie Politechniki Częstochowskiej(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Kucharczyk, Zygmunt; Walasek, TomaszW artykule przedstawiono model kształcenia na odległość przyjęty aktualnie w Politechnice Częstochowskiej. Przedstawiono kolejne etapy wprowadzania e-learningu w uczelni, w tym doświadczenia związane z przygotowaniem uczelni do realizacji e-zajęć. Omówiono ramy organizacyjne, formalne i metodologiczne przyjętego modelu kształcenia komplementarnego, szczególny nacisk kładąc na dokumentację związaną z przygotowaniem e-kursów. Jako platformę e-learningową wybrano Open Source CMS Moodle.Pozycja Struktura i funkcje systemu wartości organizacyjnych w kierowaniu zasobami ludzkimi(Uniwersytet Rzeszowski, 2019-06-12) Depa, EwaCelem rozprawy doktorskiej było przedstawienie struktury, funkcji oraz znaczenia wartości organizacyjnych w procesie kierowania zasobami ludzkimi. Dysertacja została podzielona na trzy części: teoretyczną, metodologiczną i empiryczną. W części teoretycznej zwrócono uwagę na różnorodność sposobów ujmowania terminu „wartości” przez przedstawicieli tych kierunków, opisano typy osobowości człowieka występujące w organizacji, style kierowania i najważniejsze wartości organizacyjne. Zwrócono również uwagę na znaczenie i rolę kapitału ludzkiego w organizacji oraz istotę i znaczenie kultury organizacyjnej. Część metodologiczna przedstawia cel i zakres badań empirycznych, zostały w niej także sformułowano problemy i hipotezy badawcze. W części empirycznej zaprezentowana została analiza materiału empirycznego w poszczególnych organizacjach. Badania zostały przedstawione w formie graficznej za pomocą tabel i wykresów. Autorka dysertacji w swojej pracy uwzględniła niektóre spośród wielu zagadnień badawczych, związanych z tym zjawiskiem. Zaprezentowany temat rozprawy jest problemem badawczym, który analizowany jest z perspektywy wielu nauk społecznych i humanistycznych oraz posiada wieloaspektowy i wielopłaszczyznowy charakter.