Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "online education"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Jak wykorzystać słuchowiska na lekcjach języka polskiego nie tylko w nauczaniu zdalnym?
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Misztal, Barbara
    Artykuł przedstawia sytuację w polskiej szkole podstawowej podczas pandemii, kiedy zajęcia stacjonarne zastąpiło nauczanie online. Autorka omawia wyniki badań przeprowadzonych wśród uczniów po miesiącach nauki zdalnej, wskazując na przyczyny problemów z koncentracją na lekcjach. Trudności podopiecznych wymagają podjęcia odpowiednich działań w celu usprawnienia komunikacji elektronicznej i polepszenia jakości nauczania. Autorka proponuje pracę ze słuchowiskiem i przedstawia dwa konspekty lekcji języka polskiego z wykorzystaniem nagrań przygotowanych przez aktorów Teatru „Maska” w Rzeszowie. Aktywne słuchanie i odpowiednio przygotowane ćwiczenia wpływają na koncentrację uczniów, pobudzają wyobraźnię, wzbogacają słownictwo i zachęcają do twórczego myślenia. Propozycje zajęć można wykorzystać również na lekcjach w klasie, gdyż zawsze istnieje potrzeba stosowania polisensorycznych metod nauczania, szczególnie w kształceniu humanistycznym.
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Zarządzanie i administrowanie edukacją pozaformalną realizowaną w formie e-learningowej
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2023-09) Tuczyński, Krystian; Warchoł, Tomasz
    Artykuł analizuje kwestie związane z zarządzaniem i administrowaniem edukacją pozaformalną realizowaną w formie e-learningowej. Opracowanie koncentruje się na zagadnieniach organizacyjnych związanych z edukacją pozaformalną, kładąc nacisk na kluczowe elementy, takie jak personalizacja nauki, innowacje pedagogiczne, edukacja online oraz skuteczne administrowanie. W kontekście omawiania zagadnień organizacyjnych w obszarze edukacji pozaformalnej opracowanie analizuje rolę platform e-learningowych w ułatwianiu administrowania realizacją zajęć edukacyjnych. Ponadto przedstawia strategie zarządzania procesem kształcenia przy wykorzystaniu platform e-learningowych. Wyniki przyczyniają się do pełniejszego zrozumienia skomplikowanych aspektów skutecznego zarządzania i administrowania edukacją pozaformalną w formie e-learningowej.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość