Przeglądanie według Temat "marketing biblioteczny"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Promowanie czytelnictwa i bibliotek z pomysłem: przegląd wybranych akcji czytelniczych(2015-09-28) Belcer, AgnieszkaW artykule przestawiono zagadnienia promowania czytelnictwa i bibliotek za pomocą kampanii czytelniczych wykorzystujących różne media. Omówiono podstawowe założenia marketingu mix bibliotek oraz przedstawiono przykłady wybranych akcji czytelniczych: telewizyjnych, internetowych, opartych na reklamie zewnętrznej, i innych m. in. street art, murale, bookcrossing, flashmob.Pozycja W to nam graj! Grywalizacja w promowaniu usług bibliotecznych(Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 2013) Jaskowska, BożenaPrzedstawiono specyfikę działań marketingowych z wykorzystaniem mechaniki gier oraz możliwości wykorzystania narzędzi grywalizacji w promowaniu usług biblioteczno-informacyjnych. Rozważania zobrazowano przykładami z bibliotek zagranicznych i polskich.