Przeglądanie według Temat "learn"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Badanie możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości – sprawozdanie z badań(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016) Warchoł, TomaszW artykule przedstawiono wyniki badań preferencji nauczycieli i studentów w zakresie możliwości rozszerzonej rzeczywistości. Przedstawione zagadnienie ukazuje potrzebę współczesnego społeczeństwa na wdrażanie nowych technologii do procesu dydaktycznego.Pozycja Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Warchoł, TomaszW artykule przedstawiono wyniki badań skuteczności oprogramowania wykorzystującego rozszerzoną rzeczywistość, które prowadzone były w ramach warsztatów interaktywnych. Analizowane zagadnienia pokazuję wartość, jaką stanowi wykorzystywanie nowoczesnych technologii w edukacji.