Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "individual case study"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Studium indywidualnego przypadku chłopca ze złożonymi zaburzeniami komunikacji
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019) Bilińska, Patrycja
    Artykuł stanowi studium przypadku chłopca ze złożonymi zaburzeniami komunikacji na tle niepełnosprawności intelektualnej. Celem pracy jest podkreślenie znaczenia komunikacji przedjęzykowej w kształtowaniu się komunikacji intencjonalnej, a także wartości komunikacji alternatywnej w kontekście pracy nie tylko nad kompetencją komunikacyjną dziecka, ale i jego całościowym rozwojem. Wdrożenie AAC, stanowiącego wsparcie dzieci ze złożonymi zaburzeniami komunikacji, postrzegane jest przez autorkę artykułu jako standard postępowania logopedycznego i w takim kontekście proponowane są cele terapii chłopca, którego artykuł dotyczy. W pracy zaproponowano narzędzie do oceny interakcji „Skala oceny kontaktu interpersonalnego” (opracowane we współpracy z psychologiem Magdaleną Piwnicką).

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość