Przeglądanie według Temat "hybrid"
Aktualnie wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyniki na stronie
- Opcje sortowania
Pozycja Lokalna telewizja internetowa jako medium wspomagające funkcjonowanie społeczeństwa obywatelskiego w małych ojczyznach(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017) Kotnis-Górka, EmiliaLokalne telewizje internetowe nie tylko wzbogaciły polski krajobraz medialny, ale stały się szansą dla małych społeczności na szerszy i ciekawszy dostęp do informacji. Mimo że od pojawienia się pierwszych lokalnych telewizji internetowych minęła dekada, zjawisko to niezmiernie trudno ująć w sztywne ramy teoretyczne. Różniące się od siebie pod względem formatu, częstości pojawiania się czy też rodzaju własności i kanału dystrybucji lokalne telewizje internetowe są tym bardziej interesującym obiektem badań, szczególnie gdy jako perspektywę wybierzemy aspekt społeczeństwa obywatelskiego, a konkretnie rolę, jaką w tym względzie pełnią lokalne telewizje internetowe. W kontekście konwergencji, a więc współistnienia nowych i starych mediów lokalną telewizję internetową należy rozpatrywać w kategoriach hybrydy gatunkowej. Dla badań nad konwergentnym medium, jakim jest lokalna telewizja internetowa, istotna jest również zmiana praktyk odbiorczych, która przejawia się w sposobie konsumowania treści przekazywanych za pośrednictwem nie tylko mediów ogólnopolskich, lecz także mediów lokalnych. Odbiorcy, przyzwyczajeni do bogactwa treści i formy popularnych serwisów, takiej samej jakości zaczęli domagać się od wydawców lokalnych. Zdominowany przez prasę drukowaną rynek lokalnych mediów musiał na tę potrzebę odpowiedzieć. Stąd też można przypuszczać, że redakcje lokalnych mediów decydują się na tworzenie zawartości multimedialnych, aby wzbogacić swoją ofertę. Jednocześnie przygotowywane materiały wideo pobudzają dyskusję na ważne społecznie tematy, co z kolei ma znaczenie w kontekście społeczeństwa obywatelskiego na poziomie lokalnym.Pozycja Preferred forms of education: in-person, hybrid or online, in the view of Chinese teachers and students – pilot studies(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2024-12) Chen, Chen; Perzycka-Borowska, ElżbietaThe study explores the perspectives of academic teachers and students in China regarding their preferred forms of education – in-person, hybrid or online – based on their experiences during the lockdown period. The research involved a sample size of 27 academic teachers and 210 higher education students. The study highlights the strengths and weaknesses of each form of education, providing valuable insights for educational institutions in China. The findings of the study suggest that there is a lack of consideration for students’ preferences when it comes to choosing the forms of education in many higher education institutions in China. This highlights the need for educational institutions to prioritize student feedback and preferences to optimize the learning experience. The study sheds light on the challenges and opportunities presented by different forms of education and emphasizes the importance of adopting a more student-centred approach to education. The insights gained from this research could help guide educational institutions in China and beyond in making informed decisions about the education they offer, considering the preferences and needs of teachers and students.