Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "hemispheres integration"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Наглядность в обучении филологов-русистов на начальном этапе владения русским языком
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018) Żarska, Anna
    The paper contains a short analysis of neurodidactic rules – a new discipline making use of the latest discoveries about the process of knowledge acquisition by a human brain. The practical part of the article includes the account of outcomes of an experiment. It was based on the comparison of the results of vocabulary teaching with the use of the visual method in the experimental group vs. the results achieved with the use of an explication method in the control group of the Russian department students. The research has confirmed the hypothesis that the visual method, traditionally applied to children, is more effective in teaching adults as well. This article also incorporates proposals of foreign language teaching techniques founded on visuality.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość