Logo Repozytorium UR
Zbiory i Kolekcje
Całe Repozytorium UR
  • Polski
  • English
Zaloguj się
Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg tematu

Przeglądanie według Temat "grading"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk Przeglądaj
Aktualnie wyświetlane 1 - 1 z 1
  • Wyniki na stronie
  • Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Obrazek miniatury
    Pozycja
    Kontrola i ocena jako integralne i konieczne składniki procesu dydaktycznego na rożnych etapach edukacyjnych
    (Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021-12) Kowalikowa, Jadwiga; Choińska, Krystyna; Pachowicz, Małgorzata
    W artykule zwrócono uwagę na kwestię kontroli efektów kształcenia w kontekście teorii procesu dydaktycznego oraz edukacyjnej rzeczywistości, która ze względu na zaskakującą i przedłużającą się sytuację pandemiczną wymaga szczególnego podejścia do sytuacji oceniania w procesie kształcenia na wszystkich etapach edukacyjnych. Nie można kontroli i oceny traktować tylko jako procedury dydaktycznej, należy skupić się na ich podstawowych funkcjach określonych w dydaktyce.

Repozytorium Uniwersytetu Rzeszowskiego redaguje Biblioteka UR

  • Regulamin Repozytorium UR
  • Pomoc
  • Zespół Redakcyjny
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka prywatności
  • Wyślij wiadomość